بایگانی نوشته‌ها

خواص بی نظیر اسپیرولینا را می شناسید ؟

خواص بی نظیر اسپیرولینا را می شناسید ؟

 اسپيرولينا يك جلبك سبز آبي رشته اي بدون هتروسيست مي باشد كه نخ مانند بوده و ساكن نواحي كم عمق و قليايي درياها و درياچه ها مي باشد كه در مناطقي مانند مكزيك و آفريقا به عنوان غذا مورد استفاده قرار مي گيرد.اسپيرولينا شامل 62درصد اسيد امينه بوده و سرشار از ويتامينB12  مي باشد و شامل رنگدانه هاي فتوسنتزي زانتوفيل و كاروتن است.اسپيرولينا داراي ديواره نرم است كه شامل تركيبي از قندها و پروتيين مي باشد و اختلاف آن با ساير جلبك ها در راحت هضم بودن ديواره سلولي آن است و داراي خواص ضد ويروسي، ضد سرطاني و تقويت سيستم ايمني مي باشد در حالي كه اثر نامطلوبي  بر روي سلولهاي انسان ندارد.اسپیرولینا به‌ عنوان یکی از فوق‌العاده‌ترین غذاها و شاید مغذی‌ ترین غذای جهان، طوفان جهان را به خود اختصاص داده است. این جلبک به طور طبیعی در بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، آفریقا و هاوایی موجود است.
اسپیرولینا، سوپرفودی که شما را از هر مکملی بی نیاز می‌کند!

اسپیرولینا، سوپرفودی که شما را از هر مکملی بی نیاز می‌کند!

همه‌ی ما در مورد تاثیر غذاهای دریایی بر سلامتی چیزهای بسیاری شنیده‌ایم و احتمالاً در سبد غذایی خود مصرف ماهی و میگو را به خوبی گنجانده‌ایم. در واقع دریا (به عنوان یک سیستم زیستی) به خاطر وجود شرایط بسیار متفاوت با خشکی، بستری به شدت غنی برای رشد انواع موجودات زنده با ویژگیهای خاص و مواد مغزی و حتی خاصیتهای درمانی بسیار است. البته علی‌رغم گسترش دانش بشری، هنوز بیش از 90 درصد از موجودات دریایی برای ما ناشناخته هستند. با این حال روز به روز بر کاربردهای شناخته شده موجودات دریایی بعنوان غذا و دارو افزوده می‌شود. یکی از فوق‌العاده‌ترین زیست کنندگان در دریا جلبکی به نام اسپیرولینا است. خوشبختانه به لطف خداوند، اقلیم کشور عزیزمان ایران با دارا بودن دسترسی گسترده به آبهای شور دریا امکان فرآوری و تولید این محصول ارزشمند را فراهم کرده است.
عوارض جانبی و خطرات اسپیرولینا چیست؟

عوارض جانبی و خطرات اسپیرولینا چیست؟

اسپیرولینا یک مکمل و ماده غذایی محبوب است که از دسته جلبک‌های سبز-آبی می‌باشد. اگرچه این مکمل مزایای مختلفی دارد، اما ممکن است برای‌ تان سوال باشد که آیا اسپیرولینا عوارض جانبی دارد؟در این مقاله به بررسی عوارض جانبی اسپیرولینا می‌پردازیم. همچنین شما می توانید سولات خود را از مشاورین تغذیه ما به صورت رایگان بپرسید.
چرا ناسا اسپیرولینا را به عنوان غذای فضانوردان انتخاب کرده است؟

چرا ناسا اسپیرولینا را به عنوان غذای فضانوردان انتخاب کرده است؟

آیا تا حال به فکر کرده‌اید که فوق العاده ترین غذای قرن که اخیرا به عنوان یک انتخاب عالی برای غذای فضانوردان شناخته شده است چیست؟ خب، هیچ غذای دیگری به جز اسپیرولینا نمی‌تواند این عنوان را به خود اختصاص دهد.
کاهش وزن با اسپیرولینا، واقعیت یا افسانه؟

کاهش وزن با اسپیرولینا، واقعیت یا افسانه؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که هیچ راهی ساده برای کاهش وزن وجود ندارد. در واقع، شما نباید انتظار داشته باشید که می توانید چیزی بخورید و رژیم غذایی خود را رعایت نکنید و نتیجه آن کاهش وزن باشد. اگر به راحتی خرید قرص بود، دیگر چاقی وجود نداشت! آیا کاهش وزن با اسپیرولینا واقعی است یا افسانه؟ اسپیرولینا می‌تواند واقعا در کاهش وزن موثر باشد؟ اسپیرولینا چطور باعث کاهش وزن می شود؟ اولین چیزی که برای کاهش وزن نیاز دارید این است که کمتر بخورید و فعالیت بیشتری داشته باشید. ما قصد نداریم توضیح دهیم که چرا ورزش کردن برای کاهش وزن ضروری است اما می خواهیم چگونگی کاهش وزن با اسپیرولینا را توضیح دهیم.
اسپیرولینا آبی، بمب آنتی اکسیدان!

اسپیرولینا آبی، بمب آنتی اکسیدان!

اسپیرولینا یک جلبک سبز-آبی است که در آبهای شور و شیرین رشد می کند. اسپیرولینا حاوی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی به نام فایکوسیانین است. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمد که اسپیرولینای آبی چیست و چه خواصی دارد؟فایکوسیانین یک رنگدانه آبی است که از اسپیرولینا گرفته می شود و هنگام استخراج ، به رنگ آبی تیره در می آید. خبر خوب در مورد اسپیرولینا آبی این است که برخلاف اسپیرولینای سبز هیچ طعم و بویی ندارد. سرشار از پروتئین ، ویتامین ها ، مواد معدنی، کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها است.
دیگه نگران اضافه وزنت نباش! کافیه اسپیروفیت رو امتحان کنی

دیگه نگران اضافه وزنت نباش! کافیه اسپیروفیت رو امتحان کنی

برای کاهش وزن راه حل های زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از دارو‌ها و مکمل‌هاست. دارو ها و مکمل های صنعتی شیمیایی عموما دارای خطراتی برای سلامتی بدن هستند و عوارضی را به همراه دارند. از این رو استفاده از گیاهان طبیعی برای کمک به کاهش وزن می‌تواند راه حلی ایمن برای شما باشد زیرا که عموما این گیاهان عوارضی را به همراه ندارند و سلامتی ما را تهدید نمی کنند. در تحقیقات مشخص شده که برخی از گیاهان می‌توانند روند کاهش وزن را تسریع کنند. آنها از طریق کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و چربی سوزی و کاهش جذب چربی ها به کاهش وزن شما می توانند کمک کنند.در اینجا به بررسی محصول اسپیروفیت می پردازیم که از ترکیب چند سوپرفود گیاهی تشکیل شده است.
درباره‌ی نویسنده
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها